Wednesday, April 20, 2011

SMSS 10'S POWERBAR



yeahh dis time me and my peeps telah diajak oleh semesti oldboys rugby club(STIOBA)utk bermain bersame diorg dekat sekolah menengah sains selangor(SMSS)kt cheras.

soo aku amik lah bas pukul 6 petang lepas dating dgn iera. hahaha(kesian iera tak dapat lame dgn bf dier) hihi . sampai je kt jalan duta tuh aku dah dibentangkan 'red capet' oleh manul haha. dier tnggu lame kt situu, kesiannyaa. pastu abg dier bawak le kami gi seri kembangan (rumah afiq lalat) . sumpahh jeles giler babi abg manul bwk awek dier kat depann. haihhh nak gakk xD



esok nyer kami bertolak ke cheras pd jam 8 pagi. sampai je trus warm up because 1st game lawan STAROBA(oldboys star) . aku berjaya assist afiq lalat utk menyempurnakan try hehehe. so sedikit bangga kat situ :) 1st game seri 12-12. thanks to azim sbb conversion masuk . yeahh ! tgk kat baju kami tuhh, sume kotor kan, nampak sgt pdg SMSS cam shit. lopak sini sana hahaha

alamanda

2nd game kami lawan tuan rumah nyer oldboys(SMSSOB), kami kalah dgn bermaruah ahh sbb main giler babi smart. acap mokk hampir dapat try. better luck next time peeps :D the game end 14-5. thanks to yassin the try scorer .

mcdonald equine park

3rd game kami bertembung dgn SAMURAI(oldboys sains muar) . game ni giler syok sbb aku dapat tackle winger diorg kemas abes ! haha. tp inside diorg giler punyer heavy. mcm babi hutan rampp backline kitorg. tak caye tanyer immanul zaini hehe. the game ends 24-19. thanks to bajang for the nice move in the field :D



soo, aku nk ucapkan thanks kepada afiq lalat, nazirul, immanul, vamp and STIOBA .

sbb happy kan hari hari muda aku wakaka xD

No comments:

Post a Comment